Jump to content

Milano signs 4 year extension


Boyst
 Share

Recommended Posts

Buffalo is re-signing LB Matt Milano to a four-year, $44 million contract that includes $24 million guaranteed, per source. Milano is willing to forego free agency for another run at the Super Bowl

  • Like 1
  • FANtastic 3
  • Cheers 1
Link to comment
Share on other sites

Alaska Darin

It's going to be very interesting to see how this affects Edmunds and his 5th year option, as well as how we approach the draft.

 

I really like Milano but he needs to stay on the field.

  • Like 6
  • Cheers 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ann said:

Holy crap! I'd have bet heavily against this move happening. 

Want surprise.  Go look at the tackles being released.  

  • Like 2
  • FANtastic 1
Link to comment
Share on other sites

Was on the phone with a colleague, in the middle of discussing a boring new project, so of course I go and scroll through my feed because....OMG, this call is so boooring...saw the news and screamed top of my lungs into the phone into my poor co-workers ear. LOL.

 

BIG. BALLER. BEANE (and a little help from a down market).

Edited by RkFast
  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Joe said:

Way Way WAYYYY too much for a guy with health issues. Not sure about this one.

 


I disagree. He’s had injuries but I don’t feel at this point he’s “injury prone.” He’s not EJ Gaines. 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, The_Dude said:


I disagree. He’s had injuries but I don’t feel at this point he’s “injury prone.” He’s not EJ Gaines. 

 

+1

 

Way too early to tag him with that label, especially at his age.

 

As we painfully learned this year on the DL, swapping out guys with those who are of similar production on paper doesn't always translate into a better team on the field.  Milano is clearly a difference maker on this defense and so keeping him at this price makes sense to me.

  • Like 2
  • Cheers 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use, Privacy Policy, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue., Guidelines